אחת הדרכים הטובות ביותר לדרג גבוה יותר בגוגל היא לחקור את המתחרים שלך. ישנן מספר דרכים לעשות זאת, וכולן כרוכות במחקר מתחרים כלשהו. גוגל משתמשת בתוכנית בינה מלאכותית הנקראת רנקבריין, כמו גם באותות דירוג אחרים כגון שיעור קליקים, שיעור יציאה מדף כניסה וזמן שהייה. גורמים אלה מסייעים למנוע החיפוש לקבוע את איכות האתר ואת חוויית המשתמש. לדוגמה, אתר חלק וקל לניווט סביר יותר להיות מדורגת גבוה יותר מאשר אתר עם ממשק מורכב, לא ידידותי למשתמש.

מחקר מתחרים


בעת ביצוע מחקר תחרותי, אתה צריך תמיד לזכור את המתחרים העיקריים שלך. אתה יכול לזהות עסקים דומים על ידי הפעלת אתר האינטרנט שלהם באמצעות כלי מחקר מתחרים שונים. בעוד שכלי כמו דומהאינטרנט מציע תובנות לאתר יחיד, ייתכן שאין לך מספיק מידע כדי ליצור ניתוח תחרותי לאתר קטן יותר. במקרה זה, אתה יכול להשתמש בכלים אחרים כמו מטריקה או ספיפו כדי לקבל נתונים יקרי ערך.

כמו בכל תהליך אחר, ניתוח המתחרים צריך להיעשות באופן קבוע כדי לשמור על עצמך לפני המתחרים שלך. המטרה היא לקבל תובנה מהמתחרים שלך ולהשתמש במידע שלהם כדי לשפר את אסטרטגיית קידום אתרים משלך. פעולה זו יכולה לעזור לך לחסוך זמן ומשאבים תוך כדי עזרה לך לדרג טוב יותר בגוגל. כמו כן, המתחרים יחזרו באופן קבוע על אסטרטגיות קידום אתרים שלהם, מה שמעניק לשני הצדדים נקודת מבט רעננה. ברגע שיש לך תמונה ברורה של אסטרטגיות המתחרים שלך, הגיע הזמן ליישם את השינויים האלה.

מחקר מילות מפתח


מילת מפתח היא מילה או ביטוי שאנשים מחפשים באינטרנט. זהו הבסיס לאלגוריתם הדירוג של מנוע חיפוש. שימוש במחקר מילות מפתח כדי לגלות מה אנשים מחפשים יכול לעזור לאתר שלך לדרג טוב יותר בגוגל. לפני שתתחיל במחקר מילות המפתח שלך, עליך להזין את מילת המפתח שבחרת במנוע חיפוש. בדוק את התוצאות ומצא מונחים קשורים אחרים שאנשים עשויים להשתמש בהם. אתה יכול גם להשתמש במידע כדי ליצור לוח שנה של תוכן או אסטרטגיית עריכה.

ברגע שיש לך רשימה של מילות מפתח אפשריות, התחל לצמצם אותה. בחר ביטויים שקשורים לעסק שלך ובעלי נפח חיפוש גבוה ותחרות נמוכה. לדוגמה, עסק בשוק האיכרים עשוי להתחיל לחפש במונחים הקשורים למוצרי מזון, בעוד שחברת תוכנה עשויה להתחיל בחיפוש אחר " שוק האיכרים."

מחקר קישורים נכנסים מתחרים


הצעד הראשון לשיפור פרופיל הקישור האחורי שלך הוא השוואת המתחרים שלך. אתה יכול לעשות זאת באמצעות כלי שפותח על ידי חברת תוכנת קידום אתרים מוז. כלי זה מנתח את פרופיל הקישור האחורי של המתחרים שלך ומקצה לו ציון סמכות תחום מאפס למאה. רשות תחום גבוהה יותר מציינת אתר מהימן וסמכותי יותר. באופן דומה, רשות דומיין נמוכה פירושה שהתוכן והאתר שלך אינם אמינים כמו המתחרים שלך.

לאחר שזיהיתם מתחרים מבטיחים, תוכלו להתחיל לחקור כיצד הם מדורגים בגוגל. בעוד שלרוב בעלי העסקים יש רשימה של המתחרים שלהם, עדיף לזהות אתרים שיש להם קישורים נכנסים טובים יותר משלך. המתחרה האידיאלי שלך הוא אתר שתופס נישה דומה לשלך, מדורג גבוה יותר בסרפים של גוגל, ויש לו מספר גבוה של קישורים המצביעים אליו. אמנם ניתוח קישורים אחוריים ידני אפשרי, אך הוא יכול להיות זמן רב ומועד לטעויות. אם תרצה לשכפל קישורים נכנסים של המתחרה שלך, עדיף לשכור חברת קידום אתרים מקצועית. לא רק שהם יכולים לספק ניתוח מקיף, אלא שהם גם יעקבו אחר התקדמות הקמפיין שלך.

קבלת קישורים נכנסים באיכות גבוהה


אם ברצונך להגדיל את דירוג מנועי החיפוש שלך, עליך להתמקד בבניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר שלך. גוגל בוחנת את ערך התוכן, לכן וודא שאתר הקישור שלך רלוונטי לעסק ולקהל שלך. קבלת קישורים נכנסים מאתר שאינו קשור היא דגל אדום. פורומים ופלטפורמות כנסים הם שתי דוגמאות לאתרים ייחודיים ואיכותיים בהם תוכלו לבנות קישורים נכנסים איכותיים.

יצירה והפצה של תוכן באיכות גבוהה היא אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג תנועה אורגנית וקישורים נכנסים מאתרים איכותיים. תוכן באיכות גבוהה מתפרסם לעתים קרובות בבלוגים. בלוגרים ומותגים אקטואליים המשתמשים בשיווק תוכן ייהנו מתוכן טרי ורלוונטי. אם התוכן שלך טוב ושימושי למשתמשי אינטרנט אחרים, הם יקשרו אליו. ואם אתה מסוגל לקבל קישורים נכנסים רלוונטיים מהם, תקבל תנועה אורגנית יותר מתמיד.